8 Haziran 2011 Çarşamba

Evden İnternetten Nasıl Çalışacaksınız

Evden İnternetten Nasıl Çalışacaksınız

TÜRKİYE DE İLK 5 E GİRME HEDEFİNDE OLAN %100 TÜRK SERMAYELİ FİRMAMIZIN İNTERNET PLATFORMUNDA GÖREV ALMAK ÜZERE ·
İnterneti Kullanma Engeli Bulunmayan ·
Part time yada Full time Çalışabilecek
Çalışma Saatlerini Kendisi Belirleyebilecek ·
Gerektiğinde Eğitim Organizasyonlarımızda Görev Alacak ·
Çalışma Disiplinine Sahip ·
Gelişime Açık ve Teknolojiyi Takip Eden İnterneti Günde Minimum 1 Saat Kullanan Ev hanımı , Öğrenci, Öğretmen, işçi, Memur, Emekli,Yönetici, Esnaf, Muhasebe, Güvenlik , ya da Serbest Meslek Grubundan tüm adaylar firmamız ile çalışabilir.

HALEN BAŞKA BİR İŞTE ÇALIŞIYOR OLMASI ENGEL DEĞİLDİR.

İŞ TANITIMI

* İnternet tabanlı çalışma platformumuzu tam zamanlı ya da part time olarak kullanacak

1 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* İnternette Çok Fazla Zaman Geçirebilen
* Bilgisayar Kullanımına Hakim
* İnternet Bağlantısı Sağlam Olan
* Akşam 19 - 21 Saatleri Arası Çalışabilecek

2 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* Halkla İlişkilerde Kendine Güvenen
* Sesine Hakim
* İyi Bir İnternet Bağlantısına Sahip
* Mikrofon Kullanma Problemi Olmayan
* Tercihen eğitim Alanında Deneyimli

3 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* İnternette Uzun Süre Kalabilen
* İnsan İlişkileri Kuvvetli
* Zekasına Güvenen
* İyi Bilgisayar Kullanabilen
* Problemsiz İnternet Bağlantısına Sahip
* Winodws XP ve Sonrası Bir İşletim Sistemine Sahip

4 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* Yöneticilik Yeteneğine Sahip
* Tercihen Eğitim Alanında Deneyimli
* İnsan İlişkileri Kuvvetli
* İyi Bilgisayar Kullanabilen
* En Az Günde 3 Saat Bağlı Kalabilecek

5 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* Diksiyonu Düzgün
* İkna Kabiliyeti Olduğuna İnanan
* Tercihen Halkla İlişkiler Deneyimli
* Office Uygulamalarını İyi Kullanabilen
* Düzenli Çalışma Alışkanlığına Sahip

6 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* Facebook , Msn Tarzı Uygulamalara hakim
* Sosyal Paylaşım Sitelerine Aşina
* Forum Sitelerini Çok Kullanan
* Tercihen Google Adwords Konusunda Deneyimli
* Kendi Belirlediği Saatlerde Çalışacak

7 NOLU GÖREV İÇİN GEREKLİ KRİTERLER
* Müşteri Hizmetleri Konusunda Deneyimli
* Planlı Çalışma Yeteneğine Sahip
* Bilgisayar Kullanımına Hakim
* Organizasyon Yönetme Yeteneği Olan
* Kendi Belirlediği Saatlerde Çalışacak
SECMİŞ OLDUGUNUZ CALISMA YÖNTEMİNİ BELİRLEYEREK HEMEN BASVURUNUZ YAPABİLİR VE CALISMAYA BASLAYABİLİRSİNİZ ALTTAKİ LİNKİMİZİ TIKLAYARAK DETAYLI BİLGİ ALBİLİRSİNİZ
Ön kayıt için lütfen aşağıdaki resmi tıklayarak açılacak olan formu doldurunuz.
Birden fazla kişi aynı bilgisayarda çalışacaksanız ayrı ayrı form doldurunuz.
Kesin kayıt ve başvuru kabulü için formda vereceğiniz iletişim bilgilerinden size ulaşılacaktır.


Yeni Nesil Kazanç Platformunda hepinizi aramızda görmek istiyoruz. Bir girip incelemeniz bile size bir çok şey kazandıracaktır. Tecrübelerimizden faydalanıp bildiklerinizi bizede öğretebilirsiniz. Tamamen arkadaşlık ortamında çalışan ekibimizi tanıdıkça seveceksiniz ve bizden ayrılamıyacaksınız.





_______________________________________________________________________________
Anket Doldurarak Ciddi Gelir Elde Edebilirsiniz.



Ardaşlar anket kazançları , internet kazançlarında önemli bir yer tutar. Fakat bazı dezavantajları fazladır.

Nedir Bu Dezavantajlar.

.Öncelikle ödeme yapan daha doğrusu yüksek ödemeler yapan anket siteleri genellikle yabancı siteler ve anketler ingilizce. Bu durum bizleri oldukça zorluyor.

.Anket sürelerinin uzunluğu. Mesela 5 dolarlık bir anket geliyor ve adam gibi anketi doldurmak 1 saati buluyor.

.Son olarak şu dezavantajı söyleyebiliriz. Yüksek ödeme yapan anket siteleri genellikle ödemelerini çek yoluyla yapıyorlar. Türkiye’ de bu çekleri bankalarda bozdurabiliyoruz fakat yüksek oranda komisyon alıyorlar. Döviz kurunda TL ye çevirmede de yaşanan kayıpta cabası.

Ben şimdi bunları yazdıktan sonra Türkiye’de çalışan türkçe anket gönderen ve aynı zamanda ödemelerimizi Banka hesaplarımıza yada paypal hesaplarımıza yapan bir kaç anket sitesi tanıtacağım. Bu önerdiğim anket siteleri ortalama ayda 1 ile 5  adet anketi mail adreslerimize gönderir. Anket süreleri 2 dakika ve yarım saat arası değişir. Ayrıca anket ücretleride 2 ile 20 dolar arasında dır.

http://www.surveyhead.com
www.pollemik.com
http://www.azbuz.com
www.akampus.com

Bu sitelerin hepsini kullanıyorum. Oldukçada memnunum. Ama daha fazlasına vaktim yok. Sizde yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Fakat çok vaktim var. Biraz da ingilizcem var (Yada google çeviri ile uğraşır yaparım) diyorsanız  Bir anket listesi edinmeniz gerekir.

Anket Listesi İçin Tıklayın. 

__________________________________________________________________________
Facebook ta Sayfa Beğenerek Gelir Elde Edebileceğinizi Biliyormusunuz

Bu gün tanıtacağım site çok akıllıca bir buluşla hem kendi hemde bizlere Facebook tan para kazandırıyor. Yapmamız gereken tek şey siteye üye olup site içindeki facebook sayfalarını beğenmek. Her beğeneceğimiz sayfa bize küçük bir ücret kazandırıyor. Günlük düzenli girip verilen sayfaları beğenirseniz Bir ayda 15 euro kadar para kazanabilirsiniz. İlk yapmanız gereken facebook hesabınızı site ile bağlamak. Site içerisinden tek tık ile bunu yapabiliyorsunuz. Ödemeleri Paypal üzerinden yapıyor site.
Sitenin Türkçe desteği olması büyük avataj. Ayrıca benzer uygulama Twitter içinde var. Twetter hesabınızı siteye bağlayıp kişileri takip ederek takip edeceğiniz kişi başı ücret alıyorsunuz. Bence son zamanlarda ortaya çıkmış en güzel ek gelir ve ek kazanç sistemi diyebilirim. Günlük sadece bir kaç dakikanızı işe ayırmanız yeterli.
______________________________________________________________________________

 Doğrudan Satış Çok Katlı Pazarlama Sistemi


Hunca Life firması doğrudan satış ve çok katlı pazarlama sistemine hızlı bir giriş yaptı. Bu tarz firmalara açılıştan girmek büyük avantaj. Çok katlı pazarlama sisteminin faydalarından sonuna kadar yararlanırsınız. Özellikle sizi sisteme sokan sponsorun durumu çok önemli. İyi bir lider sponsorla çalışmak başarının anahtarıdır. Lider Team ekibi olarak ilgili tüm arkadaşları Hunca Life Müşteri Temsilcisi  olmaya davet ediyoruz. Lider Team ekibiyle çalışmanın farkını daha ilk aydan göreceksiniz.


 Detaylı bilgi almak için Siteyi Burdan Tıklayarak ziyaret ediniz. Firma hakkında tüm bilgileri bulacaksınız.
Ayrıca direk kayıt olmak siterseniz de BURAYI TIKLAYIN




________________________________________________________________________________

NAPOLYON

 
 Belkide bir çoğumuzun duyduğu yada bir yerlerde denk geldiği bir site için tanıtım yapacağım. Sitenin adı Napolyon. Bu site mail adresinize gönderdiği reklam mailleri ile sizlere puan kazandırıyor. Bu puanları 100 bin yaptığınızda hesabınıza 100 TL olarak çekebiliyorsunuz. Ayrıca 100 bin puan olmadan arada başka kampanyalar içinde puanlarınızı değerlendirebilirsiniz. Site ayırca gün içinde siteye girişlerinizide 45 puanla ödüllendiriyor. Sizin aracılığınızla siteye üye olan biri size direk 450 puan kazandırıyor. Ayrıca üyeleriniz üzerinden de okudukları mail karşılığı puan kazanmaya devam ediyorsunuz. Kısaca çok kısa zamanda olmasada siteyi düzenli ziyaret eden, mail adresine gelen mailleri düzenli oluyan ve siteye üye kazandıran biri 100 TL yi alır.

Siteye üye olmak için BURAYI TIKLAYABİLİRSİNİZ. 




Dosya Paylaşarak Ciddi Ek Gelir Elde Edebilirsiniz.

Elinizdeki e-kitaplar , programlar , oyunlar yada filimleri internette paylaşarak para kazanabileceğinizi biliyormusunuz ? Evet yanlış duymadınız Bilgisayaranızda yada Cd lerde sakladığınız her dosya için para kazanabilirsiniz.

Nasıl diye sorduğunuzu duyar gibi oluyorum.

Bir çok upload (yani internete yükleyerek) ederek ve bunların indirilmesini sağlayarak ciddi ek gelir elde edebilirsiniz. Aslında bu iş çok basittir. Fakat bir çok arkadaş nasıl yapıldığını bilmez. İşte burda karşımıza Hotfile Uzmanı çıkıyor. Bu işin nasıl yapıldığının en ufak detayına kadar anlatıldığı bu kitabı ısrarlı bir şekilde tavsiye ediyorum.
Detayları merak ediyorsanız www.hotfileuzmani.org  sitesini ziyaret ederek konu ile ilgili tüm meraklarınızı giderebilirsiniz.

_____________________________________________________________________________


Kolay Değil Ama Denemeden Bilemezsiniz.


 Arkadaşlar merhaba. Bir çoğumuz bu günkü hayat şartlarında maddi anlamda zorlanıyoruz. Şartlar bizi ek iş aramaya zorluyor. Değişik alanlarda ek işler bulsakta ne maddi nede manevi anlamda bizi tatmin etmiyor. Burda biraz durup düşünün. Bir çoğumuz internette boş boş inanılmaz zamanlar harcıyoruz. Forum siteleri, sosyal paylaşım siteleri,msn vs.. Birileri otormuş düşünmüş. Bu harcadığımız zamanı nasıl nakite dönüştürebiliriz diye. Ve bu işin yolunu bulmuşlar. En basiti şu anda bu bulunduğumuz bloğun üstünde para kazan diye bir sekme var. Tıkladığınız da google adsense ile ilgili bilgiler çıkıyor. Ve bizleri Adsense ye üye olmaya teşvik ediyor. Şu anda internette para kazanmanın en etkili yollarından biri adsense. Ama sadece orda yazılanlar ile yola çıkanlar genelde hüsrana uğruyor. Yeterli bilgi sahibi değilseniz adsenseden para kazanmanız zor. Her şeyden önce açtığınız site yada bloğun ciddi sayılarda ziyaretcisi olması gerekiyor. Neyse konuyu fazla dağıtmayayım. Söylediğim gibi adamlar bu işi çözmüşler. Adsense ile nasıl para kazanılacağını ve bir çok internetten para kazanma yöntemini belli şartlar karşılığı paylaşıyorlar. Bende yaklaşık bir aydan fazladır uğraş içerisindeyim ve tatmin edici rakkamlara ulaştım. İşi öğrendikten sonra fazla bir şey yapmanıza gerek kalmıyor. Gün içinde internet başında 1 saatinizi bu işe vermeniz sizide istediğiniz noktalara getirecektir. Başlıkta da yazdım. Denemeden bilemezsiniz. Denemeden başaramazsınız. Aşağıdaki başlıklarda sizlerle iki site paylaştım. Bu siteler para kazanma konusunda gerekenleri en doğru şekilde anlatan siteler ve e-kitaplar. Eğer incelerseniz göreceksiniz. Sürekli güncellenen eğitim programlarıda mevcut. Hiç düşünmeye bile değmez. Bizi maddi anlamda rahatlatcak hatta bir süre sonra otomatik para akışı sağlayacak bu sistemleri öğrenmek hiç de zor değil. Biraz gayret ve cesaret bu iş için yeterli. Her türlü sorunuzu bu blog altında cevaplamaya hazırım. Olumsuz da olsa yorumlarınızı lütfen benimle paylaşın. Fikirlerinizde benim için çok önemli. Biliyorum ki el elden üstündür.

________________________________________________________________________________


Türk Affiliateler’e Uyarı (Abartmayalım)


Sevgili türk affiliate arkadaşlar ilk zamanlarda affiliate olduğumuzda adwords reklamları yayınlardan kelime ücretleri çok çok aşağıda idi. Şimdi bakıyorum kelime fiyetları çok yukarılara kadar çıkmış bu zamanda reklam vererek para kazanmamız sıkıntıya giriyor… Kazancımızı kendimiz azaltmayalım.

Bizim burada işimiz kendimize para kazandırmak asla google adwords’e değil.Onun için artan affiliate sayısına dikkat çekerek kelime fiyatlarına dikkat edin. Boşuna çok yüksek oranda kelime fiyatı vererek kelimenin fiyatını yükseltmeyin.

Öyle birşey duydum ki arkadaşın biri 0,20 vereceği yere 20 Tl olarak vermiş ve sadece 4 tıkta bütün bütçesi bittiyor.Ama olan bizim anahtar kelimeye oluyor . Otomatikmen gösterim ücreti artıyor…

Dikkate etmemiz gereken en önemli unsur genelde 0,08 ile 0,20 arasında reklam ücreti vermemiz yeterli olacaktır. Daha fazlasına hiç gerek yok.Boşuna rekabeti artırmayalım. Türk affiliateler kendimizle değil rakiplerimizle yarışmalıyız..

__________________________________________________________________________________







Değişik hediyeler kazandıran renklibir.com sitesini belki duydunuz belkide duymadınız. Bu site katıldığınız kısa anketler yada basit sorular karşılığı hediyeler dağıtıyor. Gerçi hediyeler genelde küçük hediyeler yada numuneler oluyor. Ama genede denemekte üye olmakta fayda var.
www.renklibir.com adresinden üye olabilirsiniz.
___________________________________________________________________________

 
Coca Cola kutu kapaklardaki şifreleri açmış olduğu internet sitesine üye olup giren kişilere ödüller dağıtıyor. Her kod 3 puan ediyor. Toplanan puanlar ile çeşitli hediyeler kazanıyorsunuz. Her bir kapaktaki şifrenin değeri 3 puan. Eğer çok cola tüketen biri iseniz yada çok kapak bulabilirim derseniz çok güzel hediyeler, indirimler yada hediye çekleri kazanabilirsiniz. Nedir bu hediyeler. Coca Colanın kalem kutu, şapka, anahtarlık ve çanta gibi özel ürünleri. D&R dan %75 indirim çekleri. Cinebonus tan sinema bileti. Teknosa dan 10 TL lik hediye çeki. Trendyol dan  10 TL Hediye çeki ve daha bir çok hediye. Ben bu kadar anlattım. Gerisini artık sitesinden bakarsınız.

Siteye  www.coca-colakirmizikasa.com  adresinden ulaşabilirsiniz.



________________________________________________________________________________


DOLANDIRICILARI OLTASINDAKİ YEMİ YUTMAYIN



  Arkadaşlar merhaba. 
Hepinizin bildiği gibi internet teknolijisi geliştikçe internet üzerinden yapılan işlemler arttı. Alış verişlerimizden tüm para işlemlerine kadar bir çok şeyi internet üzerinden kolaylıkla yapıyoruz. Bu durum dolandırıcıların ekmeğine yağ sürdü. Bir çok kişi bu dolandırıcıların ellerine düşerek mağdur oldular. Özellikle son dönemde ceplerimize gelen aralarla cebiniz şunun eline geçti , bunun eline geçti , emniyetten arıyoruz diyerek paralar isteniyor. Lütfen bunlara dikkat edelim. Özellikle internetten ek gelir , ek kazanç tarzı işler yapan bizler daha dikkatli olmalıyız. Ne iş yaparsak yapalım önce bir araştırmak gerek. 
 Aklıma gelmişken dün sabah gazetesinde okuduğun yazıdan da kısaca bahsedeyim. Dolandırıcıların yeni yöntemi oltayla yem atmak. Bu nasıl oluyor diye sorar gibi olduğunuzu düşünüyorum. Telefonunuza yada mail adresinize hediye kazandınız gibi bir yem atılıyor ve arkasından sizden para sızdırmaya çalışıyorlar. 


 Lütfen dikkat edelim arkadaşlar. 

38 yorum:

  1. Hayırlı olsun Başarılar dilerim.
    www.salimcengiz.com

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun elinize sağlık,başarılar dilerim.
    www.blogkazancrehberi.com

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim.

    4 Gün evvel resmi kaydımı gerçekleştirdim. Henüz daha yeniyim. Bu konuda desteğinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle Hayırlı olsun.

    Hem kişisel olarak hemde sistemsel desteğinizi alacaksınız.

    Ayrıca odalarımızda sık bulunmanız sizin yararınıza olacaktır. İşleyiş ile ilili sürekli bilgilendirmeler canlı odalarımızda yapılıyor.

    Bol kazançlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl bir iştir bu acaba. Para kazanıyormusunuz arkadaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU İLANI KENDİM YAZIYORUM OTOMATİK DEĞİLDİR...TAMAMEN GERÇEKTİR. BENİMLE BU KONU İLE İLGİLİ İRTİBATA GİRİP MESAJ ATABİLİRSİNİZ....
      BEN AYDA 1000-5000 ARASI PARA KAZANMAYA BAŞLADIM....TÜRKİYEDE İLK DEFA NETWORK SİTEMİ İLE İNTERNETTEN PARA KAZANMAK...... YENİ KAZANÇ YETENEK BAZLI KAZANÇ PROJESİNİ İNCELEMEK VE VE SESLİ TOPLANTI ODALARIMIZA GİRMEK İÇİN LÜTFEN LİNKE TIKLAYIP FORMU DOLDURUP GİRİNİZ.........HEMEN TIKLA BU LİNK'E http://is.gd/Kendiofisim

      Sil
  6. Öncelikle belirtmek isterim ki para kazanılmasa uğraşmayız. Size tavsiyem blog içinden alt taraftaki linke tıklayarak detayları öğrenmeniz. Bu size bir şey kaybettirmez. Tanıtım video sundan her şey anlatılıyor.

    Sonrasında canlı chat odalarına bağlanıyorsunuz ve görevli arkadaşlarımız dan soru cevap şeklinde tüm detayları öğreniyorsunuz.

    Anlayacağınız kafaya takılan hiç bir şey kalmıyor. Açık yüreklilikle söylüyorum bu güne kadar gördüğüm çalışılması en kolay kazanç sistemi.

    YanıtlaSil
  7. Boş işler bunlar. Yıllarca bu işleri kovaladım. Kazandım ama hiç bir zaman dedikleri kadar kazanamadım.

    Boş vaktim var diyorsanız uğraşın. AMA KESİNLİKLE EVİNİZİN İŞİNİZİN VAKTİNİ bu işlere ayırmayın.

    Dediğim boş vakiti olanlar boş işlerle uğraşsınlar.

    YanıtlaSil
  8. Aslında çok güzel bir sisteme benziyor. Ben tanıtım videosunu izledim. Gerçekten video beni etkiledi. Bir denemekte fayda var derim. Zaten on gün süreyle de ücretsiz deneme hakkı sunuyor. Kazanmak için iyi bir yöntem olabilir.

    YanıtlaSil
  9. Bu sistemi daha önce başka bir yerdede görmüştüm. herkes kazandığını söylüyor açıkçası. ama benim denemeye cesaretim olmadı. Boş vakti çok yada az olması gerekmiyor. Boş vaktin kadar kazanıyorsun tabiki. denemekten bişey olmaz bence.

    YanıtlaSil
  10. Bİlgiler için teşekkürler abi. Bir süre önce buna katılmak istedim gerçekten cazip geldi ama. Zaman sınırlaması ve okuldaki stajım yüzümden ilgilenemedim. Ama gelecek sene bu işin içinde olabilirim.

    YanıtlaSil
  11. Musa Kardeşim bu iş geleceğin işi. Yakın zamanda televizyonlarda çıkarsak şaşırma. Çığ gibi büyüyerek ilerliyoruz. Ümit abim bana zamanında söylemişti diye sakın yakınma :)

    Şakası bir yana sen ne zaman girmek istersen sana elimden gelen yardımı yaparım.

    YanıtlaSil
  12. Ümit Bey size çok teşekkür ediyorum. Bu sistemi bana siz tanıttınız. Aslında ilk günlerde biraz kendimi yanlız hissettim. Bir sürü anlmadığım şey vardı. Tam bırakma noktasına gelince sizi aradım ve güzel bir geri dönüş yaptım.

    Ayrıca Koyu bir tribün adamı olmanız çok hoşuma gitti. Sanırım tribünlerde sık sık karşılacağız.

    Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Tribünlerde karşılaşırız tabiki. Önce burdan biraz kazan konbine al. Beraber gideriz maçlara. Gerçi seneye bize bank asya ligi gözüküyor AmA olsun. Ne diyor tribünler. SEVDAMIZA KİMSE ENGEL OLAMAZ.

    YanıtlaSil
  14. Gayem Hn. Blogunuz çok güzel çok beğendim. Hata tanıtımını ve sizin tafsiyeniz üzerine vermiş olduğunuz link üzerinde (20) görevli siteye üye oldum. Çok başarılı buluyorum sizi. Benim blog için nasıl geliştireceğim yönünde desteklerinizi bekliyor olucam. Derme çakma ancak bu kadar yapabildim.
    www.kazancteknikleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler. Sizi blog içinde elimden geleni yaparım. Burda birbirimize yardımcı olarak bir şeyler yapabiliriz.

    YanıtlaSil
  16. Kardeşim ne işi olduğunu bile yazmıyorsunuz . İyi niyetli olmadığınız burdan belli. Yazsanız ya şunu, şunu, şunu yapacaksınız karşılığında da şu parayı alacaksınız diye...

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim ne işi olduğunu bile yazmıyorsunuz . İyi niyetli olmadığınız burdan belli. Yazsanız ya şunu, şunu, şunu yapacaksınız karşılığında da şu parayı alacaksınız diye...


    Çok ön yargılısnız. Bu iş kötü diyebilirsiniz. Yada ne bileyim bu işten para kazanılmaz diyebilirsiniz. Her şeyi diyebilirsiniz ama iyi niyetli değilsiniz demek hoş değil. Biz burda emeğimizle mücadele ediyoruz. Bence ilk biraz araştırıp öyle bu yorumu yapsaydınız.

    İşin ne olduğunu yazmak bir kaç satırla olacak iş değil. İşi canlı olarak formu dolduran insanlara anlatıyoruz. Soru cevap yapıyoruz. Beğenen işe giriyor beğenmiyen girmiyor.

    YanıtlaSil
  18. Bir kere işi adam akıllı yapmayıp gale almadığınız siteden belli.Zaten gerçek olsaydı yazdıklarınız,siteye önem verirdiniz.Bak benim siteye,insanlara gerçekleri anlatıyorum ve buna değer verdiğim için görselede önem veriyorum.Ama sen tutmuşsun bloggerin hazır temasını koymuşsun...Peeh,git önce siteni düzelttir!

    Al buda benim site; http://www.anketdoldurparakazan.net/

    Sana tavsiyem,bu yolda ilerlemek istiyorsan önce sitenin temasını yaptır.Sonrada içeriğe önem verki millet inansın...Yoksa piyasada uyduruk bi site açıp hazır temayla dolaşan öoook site var...

    YanıtlaSil
  19. Her işte olduğu gibi bu işlerdede boş vaktin varsa para kazanılabileceğini düşünüyorum
    bloğunuzu ve anlatımlarızı beğendim. keşke biraz daha vaktim olsa diye düşünüyor insan
    Hepinize bol kazançlar diliyorum
    ilknur kose

    YanıtlaSil
  20. Bloğu begendiğiniz için öncelikle teşekkür ederim. Evet biraz vakit gerekir bu işler için. Ama bizim yeni nesil çalışma sistemimizde bunu minimuma indirdik. Gün içinde her hangi bir saatte yapacağınız konu ile reklam bile kazanmanıza yeter. Zaten diğer her şeyi görevli arkadaşlar yerine getiriyor.

    Boşuna Yeni Nesil Kazanç Sistemi Demiyoruz :)

    YanıtlaSil
  21. çok güzel bir sisteme benziyor

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel sistem sizce güvenilirmi bu yöntemler?

    YanıtlaSil
  23. Slm, 3 gündür bu işin tanıtımlarını okuyorum. videoları izliyorum, form doldurdum ve canlı odada toplantıya katıldım. bu işe olumlu bakıyorum ama hala kafamda soru işaretleri var. bana yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzu bana mail atarsanız size dönüş yaparım. Her şekilde yardımcı olmaya çalışrım.

      Korkmaz73@gmail.com

      Sil
  24. Netvarium dan alınmış su geçirmez denen saatin sadece el yıkmadan sonraki halini bu linkte görebilirsiniz.

    http://bilginipasla.com/netvarium-nedir-netvarium-sahtekar-cikti/

    Kilo ile tahtakale de satılan saatleri bedava diye 10 tl kargo parası ile resmen geçirdiler bize.

    YanıtlaSil
  25. verdiğiniz bilgiler çok güzel. internetten para kazanılabiliyor. özellikle doğru yöntemleri uygulayarak çok iyi paralar kazanmak mümkün.

    YanıtlaSil
  26. BU İLANI KENDİM YAZIYORUM OTOMATİK DEĞİLDİR...TAMAMEN GERÇEKTİR. BENİMLE BU KONU İLE İLGİLİ İRTİBATA GİRİP MESAJ ATABİLİRSİNİZ....
    BEN AYDA 1000-5000 ARASI PARA KAZANMAYA BAŞLADIM....TÜRKİYEDE İLK DEFA NETWORK SİTEMİ İLE İNTERNETTEN PARA KAZANMAK...... YENİ KAZANÇ YETENEK BAZLI KAZANÇ PROJESİNİ İNCELEMEK VE VE SESLİ TOPLANTI ODALARIMIZA GİRMEK İÇİN LÜTFEN LİNKE TIKLAYIP FORMU DOLDURUP GİRİNİZ.........HEMEN TIKLA BU LİNK'E http://is.gd/Kendiofisim



    VE FORMU DOLDURUP TOPLANTI ODASINDA SİZİ BEKLİYORUZ.

    Davet Eden = Mustafa AÇIN - 1553

    YanıtlaSil
  27. http://is.gd/Kendiofisim

    BU İLANI KENDİM YAZIYORUM OTOMATİK DEĞİLDİR...TAMAMEN GERÇEKTİR. BENİMLE BU KONU İLE İLGİLİ İRTİBATA GİRİP MESAJ ATABİLİRSİNİZ....
    BEN AYDA 1000-5000 ARASI PARA KAZANMAYA BAŞLADIM....TÜRKİYEDE İLK DEFA NETWORK SİTEMİ İLE İNTERNETTEN PARA KAZANMAK...... YENİ KAZANÇ YETENEK BAZLI KAZANÇ PROJESİNİ İNCELEMEK VE VE SESLİ TOPLANTI ODALARIMIZA GİRMEK İÇİN LÜTFEN LİNKE TIKLAYIP FORMU DOLDURUP GİRİNİZ.........HEMEN BU LİNK'İ KAYDET AÇ

    http://is.gd/Kendiofisim

    YanıtlaSil
  28. ADIM ADIM UYGULA SATIŞ ORTAKLIĞIYLA KOLAYCA KAZAN, HEM DE SÜREKLİ KAZANÇ SAHİBİ OL!http://www.masterkazancextra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. CPA Milyoner CPA Marketing hakkındaki her şeyi adım adım öğreten eşsiz bir eğitim seti.
    İnternetten her ay 1500$ veya daha fazlasını kazanma imkânın var hem de hiç ürün satışı yapmadan... CPA MİLYONER EĞİTİM SETİ’ yle bu mümkün!
    Normal affiliate marketing işinde satış başına veya komisyon alırız. CPA ise işlem başı ücret demektir.
    Örneğin bir ürün çıktı CPA şirketlerin sitelerinde pazarlanıyor olsun, Bu ürünün size özel linki olur ve o link ile ziyaretçi başına veya forum doldurma başına 2-50$ arası kazanç sağlarsınız..Yani gönderdiğiniz ziyaretçinin size para kazandırması için illa bir ürün alması gerekmez.
    Amacınız internette boşa geçirdiğiniz zamanı paraya çevirmek ise daha iyi yaşam şartları, daha iyi bir gelecek istiyorsanız; veya amacınız ne olursa olsun en basitinden İnternetten Para Kazanmak ise, size şunu garanti ediyorum: CPA MİLYONER EĞİTİM SETİ hayatınızı değiştirecek!
    CPA MİLYONER http://goo.gl/V4xNMp

    YanıtlaSil
  30. Facebook sayfa beğenme yoluyla kazanç sağlama yöntemi tavsiye edebileceğim sistemlerden, çok teşekkürler. Bilmediğim birsürü kazanç yönteminide sayenizde öğrenmiş oldum.

    YanıtlaSil
  31. Güzel kodlar devamını beklerim bu arada ismimi tıklarak siteme uğraya bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  32. Evden çalışarak yani home office olarak yapabileceğiniz bir çok iş fikri bulunmakta. Özellikle artık herşeyin internete kaydığı, bir çok online araç vasıtası ile çalışabildiğiniz günümüz modern dünyasında ister kendiniz bir girişim başlatabilir veya internetten yapılabilen işler alarak çalışan olarak da para kazanmak yolunu deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  33. Adana Hafriyat sektöründe önde gelen firmalardan biri olan Yıldızlar Hafriyat 1990’lı yılların başlarından beri sektörde iş tecrübelerimizle birlikte aile şirketimiz olan Yıldızlar adana hafriyat olarak hizmet vermekteyiz. adana hafriyat Sektördeki hizmetlerimizle fark oluşturacak işleri ilk günkü heyecanla ve istekle yapmaya devam ediyoruz. Bugüne kadar özel sektör ve bir çok resmi kurumlarla yaptığımız işler referanslarımızdır.
    Dünya standartlarına uygun iş makineleriyle performansını daima en üst seviyede tutan firmamız ayrıca Adana Yıkım ve Adana Kazı dallarında idaalı bir şirket olup her türlü Adana Yıkım ve Adana Kazı işlerinide büyük bir özveri ile yapmaktadır.
    Adana Hafriyat sektörü ile ilgili dünyadaki tüm yenilik ve gelişmeleri yakından takip edip, etkin bir biçimde sistemlerini entegre eden Yıldızlar Adana Hafriyat kalite, etkinlik süreklilik ve ekonomik olmayı çizgisinin vazgeçilmez ana unsuru kabul etmektedir.
    Adana Hafriyat , Adana Yıkım ve Adana Kazı olarak hizmet çeşitliliğini geniş bir yelpazede gerçekleştirmeye devam etmektedir.

    Adana Yıkım ve Adana Kazı dallarındaki iş gücümüz konusunda Adanada parmakla gösterilen bir firma olduğumuzu referenslarımıza bakarak anlayabilirsiniz.

    Kaliteli, özenli hizmet ve müşteri memnuniyeti ilkeleri ile kısa sürede önemli mesafeler kaydeden Yıldızlar Adana Hafriyat büyük projelere imza attı. Kısa zamanda yakalanan bu başarının sırrı ise firmanın çalışma disiplini ve azmidir.

    Adana Yıkım ve Adana Kazı hakkında bilgi almak için iletişime geçiniz.

    YanıtlaSil